utworzone przez Marcin Nowak | czerwiec 2021 | SAAB, Youngtimer
Auto daje dużo frajdy z jazdy. Świetnie łączy świat klasyki (coś tam potrzeszczy i stuknie) ze stosunkowo świeżym autem (ma klimę, prowadzi się pewnie i ochoczo prze do przodu). Kupiony przeze mnie egzemplarz to ostatni rok produkcji zamkniętego nadwozia, czyli...
utworzone przez Marcin Nowak | listopad 2017 | Opinie o samochodach, SAAB
Historia modelu “Ale czekaj, czekaj – paskuda, polift, co to za dziwny slang?” – zapytacie. Ok już wyjaśniam, co jest czym. Ostatnie wpisy Nowa giełda klasyków – CzasNaKlasyka.pl Marzec 2019 Prezentacja nowego Suzuki Jimny Luty 2019 Skutery elektryczne: wizyta w...
utworzone przez Marcin Nowak | listopad 2017 | SAAB, Youngtimer
Muszę przyznać, że stoisk dedykowanych jeden marce nie było wiele. Zdecydowana większość wystawek to auta różnych producentów. W przytłaczającej większości były to auta naprawdę w świetnym stanie. Zdarzały się nawet egzemplarze kilknasto- czy też kilkudziesięcioletnie...
utworzone przez Marcin Nowak | wrzesień 2017 | Nowości motoryzacyjne, SAAB, Youngtimer
Mam najszczerszą przyjemność zaprosić wszystkich fanów motoryzacji, głównie tej nieco starszej, na drugą już edycję Retro Motor, które odbędzie się w Międzynarodowych Targach Poznańskich w dniach 3-5 listopada. Edycja ta będzie się różnić od pierwszej tym, że pojawi...
utworzone przez Marcin Nowak | maj 2017 | Nowości motoryzacyjne, SAAB
NEVS 9-3 NEVS 9-3X Już na pierwszy rzut oka widać, że auto ma geny Saaba 9-3 ostatniej generacji. Projekty są świeże i nowoczesne, ale jednak jakieś małe rozczarowanie jest. Projekty nie różnią się zbytnio od konstrukcji, która tak naprawdę powstała jż w 2003 roku,...
utworzone przez Marcin Nowak | grudzień 2016 | Artykuły motoryzacyjne, SAAB
Największe wydatki związane z utrzymaniem Saaba jakie się pojawiły to wymiana części zawieszenia już na samym początku. Wiedzieliśmy o tym w dniu zakupu więc było to wliczone w jego koszty. Poza tym oprócz niespodziewanej wymiany przepustnicy (koszt 400 zł) nic...