Początki w krokodylowym świecie

Początki w krokodylowym świecie

Auto daje dużo frajdy z jazdy. Świetnie łączy świat klasyki (coś tam potrzeszczy i stuknie) ze stosunkowo świeżym autem (ma klimę, prowadzi się pewnie i ochoczo prze do przodu). Kupiony przeze mnie egzemplarz to ostatni rok produkcji zamkniętego nadwozia, czyli...
Saab 9-5 2.3T II

Saab 9-5 2.3T II

Historia modelu “Ale czekaj, czekaj – paskuda, polift, co to za dziwny slang?” – zapytacie. Ok już wyjaśniam, co jest czym. Ostatnie wpisy Nowa giełda klasyków – CzasNaKlasyka.pl Marzec 2019 Prezentacja nowego Suzuki Jimny Luty 2019 Skutery elektryczne: wizyta w...
Saaby na Retro Motor 2017 (fotorelacja)

Saaby na Retro Motor 2017 (fotorelacja)

Muszę przyznać, że stoisk dedykowanych jeden marce nie było wiele. Zdecydowana większość wystawek to auta różnych producentów. W przytłaczającej większości były to auta naprawdę w świetnym stanie. Zdarzały się nawet egzemplarze kilknasto- czy też kilkudziesięcioletnie...
SAABy na Retro Motor

SAABy na Retro Motor

Mam najszczerszą przyjemność zaprosić wszystkich fanów motoryzacji, głównie tej nieco starszej, na drugą już edycję Retro Motor, które odbędzie się w Międzynarodowych Targach Poznańskich w dniach 3-5 listopada. Edycja ta będzie się różnić od pierwszej tym, że pojawi...
NEVS 9-3 i 9-3X (Update)

NEVS 9-3 i 9-3X (Update)

NEVS 9-3 NEVS 9-3X Już na pierwszy rzut oka widać, że auto ma geny Saaba 9-3 ostatniej generacji. Projekty są świeże i nowoczesne, ale jednak jakieś małe rozczarowanie jest. Projekty nie różnią się zbytnio od konstrukcji, która tak naprawdę powstała jż w 2003 roku,...
10 miesięcy z Saabem

10 miesięcy z Saabem

Największe wydatki związane z utrzymaniem Saaba jakie się pojawiły to wymiana części zawieszenia już na samym początku. Wiedzieliśmy o tym w dniu zakupu więc było to wliczone w jego koszty. Poza tym oprócz niespodziewanej wymiany przepustnicy (koszt 400 zł) nic...